Kiropraktorn..

Nu har jag varit hos kiropraktorn. Så skönt det var! Har inte gjort det tidigare, så var lite nervös över hur det skulle gå till. Men, det gick bra och det knakade till i ryggen flera gånger. Han trodde att två kotor hade låst sig. Men nu är de mer böjliga igen, så hoppas att detta hjälpte, eller lindrade iaf. Har varit uppe i flera timmar nu utan att få någon större smärta. Ont har jag, men det är inte så att jag inte står ut.
 
När han var klar så strök han på ett värmande liniment. Å varmt var det verkligen. Herregud, det rikigt brändes på ryggen, trodde det rök om mej :)
 
Var inne på banken innan jag åkte hem och hämtade ut mina pund som jag beställt.  Har varit tveksam till om jag ska verkligen ska följa med på fredag till London elller inte. Men som jag känner nu så ska jag med. Men som jag kände innan så visste jag inte hur det skulle kunna gå till. Så, jag hoppas att smärtan håller sig borta nu.
 
Har lite svårt att förstå att jag nästan har nått mit största delmål. Jag är såå nära målet helt och hållet nu. Jag har "bara" 5,2 kilo kvar ungefär till jag når BMI normal viktig. Helt galet ju :) Det har gått så fort tycker jag.
 
Nä, nu ska jag mysa lite med barnen i soffan innan jag ska gosa ner mej själv. Håll nu tummarna för att jag ska kunna ligga ner i natt, så jag slipper sitta uppe en hel natt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]