Hoppet uppe..

Även denna natten har jag kunnat sova i sängen. Dock så har jag haft ont från och till. Fick väcka Jörgen en gång så han kunde smörja in mej med tigerbalsam. Men det var inte värre än att jag kunnat ligga kvar å somna om.
 
Just nu sitter jag och dricker det goda morgonkaffet. Ska snart plocka fram lite frukost, sen göra barnen och mej själv klara, sen lämna dem på dagis och bege mej mot jobbet. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Just nu känner jag att hoppet är stort iaf :) När jag kommer hem ikväll så ska jag börja att packa väskan. Jag är värdelös på att packa. Undra om det finns någon kurs man kan gå så man får lära sig att inte packa ner hela garderoben. Visserligen är den inte så stor nu, men ändå.
 
Jag har märkt att mitt huvud verkigen inte har hängt med i viktnergången. För vissa dagar är rikigt jobbiga då jag skäms över hur jag ser ut, precis så som jag gjorde innan min op. Jag måste nästan se kort för att fatta att jag inte på långa vägar ser ut som innan. Tycker det är väldigt märkligt hur hjärnan fungerar. När jag tvättat och ska vika in mina kläder så ser jag på dem och säger till mej själv att det är helt omöjligt att jag får på mej det där. Men jag gör ju det. Så skumt! Men men, den kommer väl ikapp så småningom.
 
Nehe, dags att sörpla vidare på kaffet å fixa lite här hemma. Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]