Examen

Nu är jag ju sedan två veckor tillbaka färdig utbildad kock. Det känns så jäkla bra att vara klar. Men samtidigt känns det väldit tråkigt att splittra klassen. Man har lärt känna varandra så väl nu, så sakna dem kommer man att göra. Det har gått upp och ner i klassen men vi har ändå haft så himla kul ihop.
 
Det känns väldigt skönt att komma hem ifrån jobbet nu och veta att man då är ledig, att man inte behöver sätta sej ner för att plugga. Underbart!
 
Mina betyg är jag otrligt glad över. Har lite svårt att förstå att jag faktiskt lyckats så bra med det här. Men jag antar att när man har intresset för något så är det så myckt lättare.
 
Så, jag är sjukt glad över att jag är färdigt nu. Nu är jag både undersköterska och kock. Så det vore väl tusan om jag inte kunde hitta mej ett jobb.
 
Gillar den nya funktionen här på blogg.se med att man kan ställa in när inlägget ska publiceras. Måste ju ha något att bjuda på nu när jag inte är hemma och kan blogga :)
 
Som sagt, känner mej väldigt nöjd :)
Så tjusig så i kock hatten som vi fick :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Du har varit jätteduktig,är väldigt stolt över dej Vem kunde tro detta för en tio år sen.Så mycket som hänt under denna tid.Älskar Dej oavsett vad du är eller gör.Kram farmor

Svar: Tack så mycket farmor :) Älskar dej med
Angelica

2012-07-01 @ 07:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]