7 år!

Å vad tiden går fort. Idag är det sju år sedan jag och Jörgen förlovade oss. Herregud vad åren springer iväg. Så, grattis till oss :) Fira får vi göra en annan dag, för jag kommer spendera hela dagen på jobbet.

Natten var rikigt tuff med min onda rygg. Fick sova sittandes i sängen. Just nu känns det lite lättare.
Var inne och jobbade ett par timmar nu på morgonen och en snäll arbetskamrat hade tagit med sig lite voltaren salva och smörjde in mej där det gör som mest ont. Jag ska försöka hålla mej så stilla som möjligt nu innan det är dags att åka tillbaka till jobbet igen. Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis :)

Vi firade 16 och 12 år igår och vi hann inte heller fira. Kom ju hem på kvällen efter vårt midsommaräventyr men det gör inget, vi kan också fira en annan dag... :)

Svar: Å, grattis till er med då :) Ja, fira får vi ta och göra en annan gång :)
Angelica

2012-06-24 @ 14:24:14
URL: http://bypassoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]