Vågen!

Hej där!
 
När detta inlägget kommer upp på bloggen så befinner jag mej i London. Å antagligen så har jag det väldigt bra och har shoppat loss som bara den :)
 
Eftersom jag inte är hemma så kommer jag inte kunna väga mej på måndag. Därför vägde jag mej idag (onsdag för att se om det hänt något.
 
Å jojo, det har det! Säger inte hur mycket, utan det får ni veta måndagen därpå istället. Men jag kan säga så mycket som så här att mitt största delmål nu är uppnått.
 
JAG HAR TAPPAT OTROLIGA 40 KILO!!!
 
Kan knappt fatta att det är sant!
Nu är det ungefär 7 kilo kvar till målvikt. Knappt 7 kilo. Då har jag ett BMI på normalvikt. Det känns så jädrans overkligt! Det är nu 8 månader sedan min op och jag har redan kommit så här långt. Är sååå jäkla nöjd!
 
Så, nu är det bara att sätta fart å kämpa med de sista kilona. Jogga och träna!! Tänker börja på bodypump efter sommaren så jag får lite muskler i kroppen med. Träna till beach 2013 med andra ord :)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Duktiga du!! Bättre du börjar på combat med mej :)

Svar: Hehe, ja, jag ska ju följa med och prova på :)
Angelica

2012-07-02 @ 08:14:32
Postat av: Jessica

Hej!
Hoppas du har det SUPER i London!! Shoppa massor :)
Och grattis till minus 40 :)
KRAM!

Svar: Heej! Jag har haft det kanon och tomt har det blivit i plånboken :) Taack!
Kramen
Angelica

2012-07-02 @ 10:16:39
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: EllinorO

ojoj! Bra jobbat! Du är otroligt duktig

Svar: Tack så mycket :)
Angelica

2012-07-02 @ 20:47:57
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Beatrice

Bra kämpat....tummen upp för dig. =))

Svar: Tack så mycket :)
Angelica

2012-07-04 @ 07:23:57
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]