Tillbaks i vardagen igen..

Å det känns skönt, faktiskt. Även om jag skulle vilja ha lite semester. Men å andra sidan blir jag rastlös så fort, så det är lika bra att jobba :)
 
Det var en väldigt trevlig resa till London. Det finns mycket att se, så många fler dagar skulle behövas. Ska se om jag kan locka med mej gubben dit någon gång inom en snar framtid :)
 
Det blev en hel del shopping, lite för mycket kanske :) Nä, det kan aldrig bli för mycket. Jag köpte mej en skinn jacka på Camden Market. Den blev jag rikigt glad över! Har velat ha en sådan väldigt länge, men aldrig kännt att jag passat i det. Men nu så! Å nu äger jag en. Är såå glad för det. Jag ska lägga upp lite bilder från resan, men det blir inte idag. Är trötter, så ska knapra i mej mitt knäckebröd, sen lägga mej på soffan en stund å zappa på tvn.
 
Tyvärr så kom en del av smärtan i ryggen tillbaka när vi var i London. Det drog ner mej en hel del. Fick även lite mindre kramper i magen med. Fattar inte vad det kan vara ?? Har fortfarande väldigt ont i ryggen, magen är för tillfället lite lugnare, men uppsvälld. Jag hoppas innerligt att det ger med sig snart. Tänkte boka in en ny tid till kiropraktorn, men tyvärr så har han semester nu i två veckor, så jag får allt vänta.
 
Å ikväll kom jag igång med träningen med. 45 min crosstrainer blev det. Känns rikigt bra! Det har varti mycket dåligt med träning nu det sista. Så, nu är det dags att få in det på rutin igen. Matvanorna i London var väl inte dem bästa heller. Känns som om jag levde på pommet och chips. Såå, nu får det bli andra bullar, för det här håller inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]