Ny frissa...

Å inte är det mej det gäller. Men det påminner mej om att jag måste ringa och få en klipptid. Är i stort behov av det nu, luggen den går ner över ögonen. Skulle vilja göra något nytt, men vet inte vad ? Hoppas att min frisör kan komma på något fint :) Skulle vilja ha hellugg. Men, jag tror att mitt hår är aldeles för tunt för det nu. Tänk om det fanns någon mirakel kur så man fort kunde få  tillbaka allt hår man tappat.
 
Nä, det var min pojk, Jonathan som hade fått en ny frisyr. Jag skulle klippa honom ikväll, men Jörgen hann före. Han passade minsann på när jag jobbade :) Men det blev tufft och Jonathan själv älskar det :)
 
Viss blev han fin :)
Isabella hon har visst fått glasögonen uppochner :) Hennes så kallade speedway glasögon :)
 
Ryggen har hållt sig ganska så bra idag. Lite ömt å så är det nu. Men det smärtar och hugger iaf inte.
Nu ska jag mysa lite med mina små älsklingar innan det är dag för dem att hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]