Möra ben...

Sååå skönt det var att äntligen få sätta ner röva i soffan! Har varit lite smått trött idag, fast just nu är jag så där härligt pigg men orkeslös :) Om nu den kombinationen funkar.
 
När jag slutade idag så kom jag hem till ett dukat bord, bara att sätta sig ner å äta. TACK!! Underbart!
 
Efter middagen och efter att jag dumpat färdigt så svirade jag om till träningskläderna. Tänkte att jag skulle trotsa min onda rygg. Å faktiskt så joggade jag längre idag än vad jag någonsin gjort innan. Så järkla underbar känsla! Satte upp små delmål under rundan, men benen slutade aldrig att jogga, såå, nu är jag ungefär 1 km ifrån att kunna jogga hela rundan som jag skrivit om innan :) En km till borde jag väl klara ganska så snart ?? Hmm, när jag tänker efter så är det faktiskt inte ens en km, utan snarare 600-700 meter! Oj, jag närmar mej mitt mål under sommaren. Åhh vad jag är glad!!!
 
Hoppas bara att det går lika "smidigt" nästa gång. Hoppas på att nästa runda blir imorgon, får väl se vad ryggen säger. Just nu gör den ganska så ont. Så misstänker att det bli väldigt lite sömn inatt. Jaja, det går väl över så småningom. Ska tillbaka till kiropraktorn nästa måndag.
 
Nä, nu ska jag knapra vidare på mitt knäckebröd innan det är dags att dra sig mot sängen. Klockan ringer tidigt imorgon!
 
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]