Fy så jobbigt...

Idag har jag haft väldigt ont i både mage och rygg. Men inte så pass att jag inte kunnat jobba som tur är.
 
Önskar så innerligt att detta, vad det nu än är kan ge med sig snart. Börjar tröttna regält!
 
När jag hade vilat en stund här hemma så kändes det lite bättre. Så fixade middagen, å idag blev det lasagne. Men jag gjorde den lite annorlunda, för jag hade spenat i färsen för att dryga ut det lite. Å det blev super gott!! Så prova det!
 
Efter middagen så svirade jag om till träningskläderna och begav mej ut på en joggning tur. Dock blev den inte så lånvarig. Hann väl jobba i ca 1,5 km, sen högg det till i både mage och rygg. Men jag försökte lite till, men jag fick ge mig. Det gjordee så ont i ryggen att jag knappt kunde stå på benen, jag fortsatte att gå ett par hundra meter, men gick då nästan med näsan i backen. Så, jag hade inget annat var än att ringa efter sambon som fick komma och hämta mej i skogen. Fyy så jobbigt det kändes! Men, jag hade omöjligt kunnat fortsätta.
 
Men men, det slutade ju bra iaf. Vi stannade till hos ett par vänner på vägen hem. Å det var väldigt trevligt. :) Fick med mej lite kläder och ett par skit fina skor hem. TACK! Fick bland annat ett par jeans, å det var verkligen välbehövt då jag bara har leggings för tillfället. Blev super glad för dem. De andra kläderna måste jag krympa i :) Härlig sporre, för kjolen och klänningen vill jag väldigt gärna kunna ha!
 
Nu har jag tagit mej en dusch å satt mej till rätta i soffan. Ska se om jag på något sätt kan få ryggen att lugna ner sej så jag får lite sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]