Den gick fort..

Ja nu är det visst kväll igen. En dag ledig gick fort.
 
Jonathan hade en kompis hemma å lekte med innan idag. Det var han så gad för. :)
Medans de lekte så bakade jag lite kanelbullar och fixade lunch till dem.
 
När kompisen åkt hem igen så åkte vi in till stan å handlade.
 
Sen hem å förbereda middagen. Ytterligare en kompis kom till Jonathan, så idag har han verkligen lekt av sig. Isabella med så klart.
 
Jag hade ju jätte ont i ryggen när jag gick upp idag, men det har lättat av helt igen under dagen. Känner mej bara stel i den nu, så jag hoppas att det onda håller sig borta inatt.
 
Imorgon är det dags för jobb igen, men jag har kvällen. Så det blir iaf sov morgon, eller det beror ju så klart på när barnen tänker gå upp :)
 
Nu ska vi goasa ner oss i soffan snart å titta på film. Frågan är bara om jag orkar hålla mig vaken ? Är sååå trött :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack för styrkekramen.... mår bättre nu. En liten svacka bara (som kallas mens haha)

Svar: Vad skönt att du mår bättre. Den där memden är ett elände som drabbar oss. Usch å fy!
Angelica

2012-07-19 @ 20:39:01
URL: http://bypassoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]