Utmaningen!

En utav de bloggarna som jag följer har satt igång en utmaning. Eller hon som skriver bloggen har gevetvis gjort det :)

Denna utmaning är till för dig själv. Det är ingen tävling mot andra, utan ett sätt att motivera sig själv till träning.
Under en begränsad tidsperiod så sätter man upp ett mål i sin viktminskning samt ett mål med antal minuter i veckan som man tror sig kunna träna. Sen rapoterar man till henne en gång i veckan om eventuell viktminskning och antal tränade minuter.

För mej är det här iaf en hjälp på traven till att träna. Det sporrar mej.

Läs Heas blogg här och kolla in hennes utmaning här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]