Tystnad..

Under en absolut tystnad, en sådan tystnad då en knappnål skulle höras om den föll så satte min mage igång. Ni som är opererade vet hur mycket magen kan låta när den väl kommer igång. Det knorrar å mullrar en hel del. Detta hände mej idag. Till en början var det lite smått pinsamt, men till slut kunde jag inte hålla mej för skratt, så de andra runt mig stämde in :)

Hoppas ni alla hade det bra igår. Det hade vi det. En lugn och skön hemma kväll. Idag har jag spenderat hela dagen på jobbet. Det var rikigt kul att komma tillbaka i vården igen, så hoppas på fler pass snart. Men imorgon är det dags att inta min plats i köket :)

Känner mej väldigt trött ikväll, så det blir sängen tidigt hoppas jag.

Imorgon är det dags för vägning igen. Denna veckan känns det som om det stått stilla. Det har inte varit någon träning alls dessa veckan, men en massa god mat. Ingen bra kombination. Så, imorgon är det dags för nya tag!

Ser fram emot ett hälsosamt 2012! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

H'nger du inte med i utmaningen:)??

Du som varit så duktig ska väl kämpa vidare med oss..Vi behöver dig..kramizar

Släng in några mål nu!

2012-01-01 @ 20:50:50
URL: http://hea71.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Förlåt..jag är ju knasig..du står ju nästan först i listan..jag letade dig längre ner som i förra vändan..Kramizar

Kämpa vidare nu..kramen

2012-01-01 @ 20:52:18
URL: http://hea71.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Ingen fara :)

så klart jag vill vara med ju!

Kram

2012-01-02 @ 18:40:04
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]