Så glad :)

Så roligt det var att jobba idag. Jisses vad bra jag trivs där. Så nu är det inte alls så givet vilket jag triv bäst med, undersköterska eller kock. Det skiljer ju sig en hel del om man säger så. Men, det är ju kock jag velat bli sen jag var yngre, så jag tror väl det är det jag kommer söka mej till. Men jag hoppas att jag alltid kan komma tillbaka i vården å vicka lite :)

Fick med familjen ut på en promenad innan. Men fyy så kallt det var. Vindarna var som isbitar som slogs mot ansiktet. Men det var skönt att få komma ut på en promenad iaf :) Någon annan form av träning blir det inte idag.

Imorgon (söndag) om vädret inte är allt för jäkligt så ska jag ta mej ut på promenad utan familjen. Fick ett tips idag om en annan runda. Vet inte varför jag inte tänkt på den innan, för rundan är jag välbekant med. Har kört den och ridit den flera ggr. Fast, det kanske är den där väldigt långa backen som gjort att minnet av rundan försvunnit ? :) Hehe, kan var så. Men imorgon tänkte jag bemästra den iaf. Sist jag upp för den så trodde jag att jag skulle dö. Phuu.. så hoppas att det är lite lättare nu.

Nu ska jag hålla lite lördags kväll i soffan innan det är dags att besöka sängen.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: joanna-livet emd aspergers syndrom

svar: Nej ingen operation kört viktväktarna men nu kör jag vbiiktväktarnas program afst sj. tränar knappt inget pga jag har reumatism men tränar lite hemmma nu + ska börja med rehab träning. så äter m,est som rätt:)=

2012-01-15 @ 11:38:15
URL: http://domkalalrmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]