Påfyllning..

Blev avlöst efter halva arbetspasset idag. Tur att de kunde lösa det, för huvudet var/är inte rikigt med mig. Jädrans förkyldning. Men nu är jag ledig i fyra dagar, så hoppas jag hinner kurera mej ordentligt innan skolan börjar på tisdag.

Har nu fyllt på min dosett. Men fy på mig så slarvig jag har börjat bli med att ta vitaminerna. Från förra veckan så var det tre dagar som jag inte hade tagit någon tablett alls ifrån. Sen de andra dagarna så hade jag inte tagit alla heller. Nä, nu får jag skärpa till mig. Var så duktig på att ta dem innan, så ska nog kunna bli det igen :)

Funderar på att att gå ut och gå en runda. Ska nog passa på att vila lite nu innan jag ska hämta barnen på dagis. Så promenaden blir nog när jag hämtat dem. Det har ju slutat att blåsa. Men det regnar dock. Snön ?? Var är du ??


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättekul att du vill hänga på :D

2012-01-05 @ 14:44:54
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]