Massa nytt..

Efter några timmars sängläge och efter panodil och mat så började jag känna mej bättre. Vet inte vad det var för konstigt som hände innan, men det var ganska otäckt iaf. Rycker fortfarande till lite i överkroppen ibland och det känns allmänt konstigt, men jag mår iaf bra.

Det som stör mej är att jag inte kunde vara kvar i skolan. Tycker inte om att gå ifrån, för jag hatar att missa. Men men, inget att göra åt nu.

Vår dator har strulat väldigt mycket för oss sedan vi köpte den för ett år sedan. Har haft inne den på lagning och vi har formaterat den ett par ggr men det hjälper inte. Så idag när det tog över en timme för att starta skrället så tröttnade jag. Så, vi åkte iväg för att köpa en ny dator. Vi har pratat om det ett tag, men skjutit upp på det eftersom datorn vi hade hade "bra dagar" med.

Vi skulle bara ha en dator. Det var allt! Men vi åker därifrån med en ny mobil till mig och parabol! Hur gick det till ? Nä, det är faktiskt inte så farligt. Mitt aboneman på telen går ut om ett par veckor, så jag förnyade bara det så fick jag en ny telefon :) Jag har velat mellan ett par nu ett tag, men idag lyckades jag bestämma mej. Så det blev en samsung galaxy S2. Har bara hört bra om denna, så håller tummarna :)

Vi har i nuläget boxer till vår tv. Men vi är inte helt nöjda med det eftersom vi ofta får störningar när vi ser på tv. Sen ville min sambo ha lite fler kanaler med, så han har länge pratat om att skaffa parobol och fler kanaler. Å idag då när vi var i butiken så fick vi ett kanon erbjudande. Det var MÅNGA kanaler för endast 40 kr mer i månaden än vad vi betalar nu. Sen kostar ju den där boxen, lådan eller vad det nu heter 2000 kr. Men, det fanns nu en special kampanj, så vi fick denna låda gratis. Plus att de kör hem allt och installerar det åt oss. Så vi har gjort bra affärer idag :)

Svärmor och svärfar följde med oss, för datorns kvitto skulle stå i deras namn. Så det sutade med att de köpte sig en TV samt att de tecknade för fler kanaler de med :) De hade visserligen pratat om detta innan, så de passade på att så till idag.

Jag kommer att hamna lite efter i alla bloggar som jag läser. För att adresser ligger ju sparade på den andra datorn å just nu så orkar jag inte skriva av alla. Men är så nyfikna på vad ni har för er ju. Så är det någon av er som känner för att slänga iväg ett mail till mig eller skriva en komentar här så jag får era adresser så vore det väldigt uppskattat :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Bra mobilval! ;)

2012-01-24 @ 21:50:30
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Det låter inte så trevligt det där med skakningarna och ryckningarna. Du får kolla upp det om det inte slutar helt.

Ja det var i sanning, bra affärer ni gjort idag. Det är inte varje dag man lyckas få till så bra affärer.

Kram

2012-01-24 @ 22:16:03
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Katja

Köpte nyss ny mobil jag också, bytte från min SE Xperia x10 till Samsung Nexus. Mycket nöjd med det valet kan jag säga :)

En undran bara, det fanns väl garanti på gamla datorn? De borde bytt ut den åt er efter allt krångel. Men visst är det skoj att "flytta in" i en ny dator :)

2012-01-25 @ 06:49:16
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Skönt att du mår bättre! Får hoppas på att det bara var något tillfälligt :-)



Måste bara fråga, hur gammal/ung är du? Du ser så himla pigg och fräsch ut på alla kort! När jag tittar mig i spegeln ser jag ett monster med mörka ringar under ögonen!

2012-01-25 @ 07:33:34
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Jessica

Skönt å göra bra affärer! Kram!

2012-01-25 @ 08:25:03
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Jag ÄLSKAR att shoppa teknik, sist skulle jag köpa en locktång på Mediamarkt men kom ut med en iPad :) // jennifer

2012-01-25 @ 17:44:33
URL: http://Gastricbypassop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]