Mår så bra!

Jag tror att det kan vara så att lite granna självförtroende är på väg till mig. Det är en okänd känsla för mej. Eller självförtroende är väl kanske att ta i, men lite bättre självkänsla iaf.

Var på gymmet och tränade idag med. Så glad för det! :) Å jag känner mej inte så obekväm som jag trodde att jag skulle göra vid maskinerna. Innan har jag kännt mej som en stor klumpig valross, det har känts jobbigt och bökigt. Men inte nu! Känner mej aningens lättare och lite granna smidigare. Det är också en ny känsla, så försöker göra mej bekant med den. Nästa vecka ska jag antagligen hoppa i bassängen och prova på djupvatten gympa. Har aldrigt gjort det innan, men det ska ju tydligen vara en bra träning. Någon som provat ?

Jag känner mej helt enkelt lite mera bekväm med mej själv och det gör att jag mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]