Besvikelse..

Ja det kan man säga.. För denna veckan skulle jag komma igång ordentligt med träningen. Men nej, så blir det inte. Är inte rikigt bekväm med den tanken.

Kände igår att någonting var lurt i kroppen.

Å idag när jag vaknade så mådde jag piss. Näsan kliar, rinner, täpper sig. Det sticker i bihålerna. Ögonen rinner, läpparna har torkat ut helt och hållet, så le vill jag inte göra då de spricker å det svider som f*n! Sen är det någon jäkel som flyttat in i huvudet och använder bankar med en jäkla slägga!!! Nä usch, idag skulle jag inte gått upp.

Men, jobbet kallade. Imorgon är jag som tur är ledig. Så ska försöka kurera min, på torsdag är det dags för mer jobb å det finns inga fler vikarier dit jag ska, så måste se till att bli piggare.

Nu ska jag försöka fixa lite middag här hemma. Sen blir det dusch, mys med barnen. Å när de somnat så ska jag ta plats i soffan å inte flytta mej därifrån förns det är dags för sängen!!!

HATAR att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej på dig. Jag har fått din kommentar på min blogg och jag kan inte låta bli att undra vad det är du tycker är så onödigt ? Varför?

Jag kanske är trög, men jag förstår inte varför faktiskt.

För visst får jag väl skriva vad jag vill, på min blogg. ?

Det senaste inlägget ang detta, (alltså det du valt att kommentera, vilket är helt okej för mig, det får du gärna göra), är ju en rättelse på det som var innan det. Och den information som jag fick där är jag övertygad om att den stämmer, men jag skrev som jag gjorde för säkerhets skull.

Jag känner egentligen inte att jag ska behöva försvara det jag skrev, då jag inte tycker eller tror att någon tar skada av det.

För de som känner mig, VET att jag aldrig skulle göra något för att medvetet skada eller såra.

Det i sig, känns sårande, att eller OM någon skulle antyda något sådant.

Alla har rätt till en åsikt och till att skriva vad den vill. Både jag och du.

Uppskattar att du skriver det du tycker och skulle inte vilja ha det på något annat vis...men onödigt ???

Det kändes onödigt.

2012-01-03 @ 21:13:11
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]