Vårkänslor..

Snarare sommarkänslor skulle jag kalla det! När jag kom hem idag så gick jag ut i trädgården med barnen. Isabella har feber, men hon leker ju precis lika mycket där inne som ut, å så vitt jag vet så skadar inte frisk luft. Hon satt bara i sandlådan och lekte. Jag satte mig i mitt lilla hörn. Solen strålade, vinden nådde mej inte, termometern visade 32 grader. Jag fick ta av mej jackan, men ändå blev jag hur varm som helst. När jag satt där och blundade så kändes det verkligen som sommar. Gisses vad jag längtar nu :)

Jag tog fram och tinade en varsin bulle till barnen, själv tog jag mig en kopp kaffe, så satt vi där tillsammans i sommar värmen :) Underbart!

Efter det så tog vi oss en promenad. Eller jag iaf. Jonathan cyklade och Isabella åkte i vagnen. Hon somnade där i, så det är ett klart tecken på att hon inte är piggelin, för hon sover aldrig på dagarna.

Nu ska vi mysa lite i soffan. Sen blir det som vanligt träning för min del. Undra om mina så kallade magmuskler pallar med 12*3 idag med. Jag känner nämligen av dem lite idag. Skam den som ger sig, jag SKA klara det :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]