Utedag..

Vad härligt det är med denna solen! Jag bara älskar det! Man känner hur energin kommer över en :)

Idag har jag varit ute med barnen. De har cyklat, vi har lekt på lekplatsen, å med vi så menar jag verkligen VI! Jag kan nu avslöja att röva min får plats i en gunga :) Så jag har gungat! Röva fick även pats i rutschkanan! Snacka om att bli barn på nytt!

Någon träning blir det inte idag. Fötterna och höfterna är fortfarande ömma sedan igår. Det brändes nog en och en annan kalori igår med. Men imorgon måste det bli av!

Nu ska jag antagligen sätta mej och plugga. Känns mindre roligt så här på en lördagskväll. Hade tänkt att göra det imorgon, men planerna har ändrats. Kanske skulle man göra det hela lite roligare med en cider ? :)


Kommentarer
Postat av: lisa

härligt när man får så fina bevis på att man gått ner i vikt! i sommar ska jag kunna åka allt på liseberg utan att behöva oroa mig för att inte kunna knäppa alla bälten. kram

2012-02-26 @ 10:10:48
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]