Nockad..

Japp, det blev en skön promenad innan. 50 min. När jag kom hem så tog vi på barnen och gick till pulkabacken. Där blev det ett antal vänder upp och ner i backen. Jag tycker att det är minst lika kul som barnen att åka :)

Efter det så blev det 30 min på crosstrainern med. Mina ben, låren gör sig väl påminda om att dom finns där nu. Phuu.. Men, det är skönt :)

Middagen är previs avklarad. Så nu ska jag vila mej en stund innan det är dags att bege sig till jobbet. 17-21.30. Lagom tid :)

Känner mej just nu nockad, så hoppas jag piggnar till efter lite vila. 20 min borde väl räcka? :)

Just det. Jag rotade fram min id bricka innan. Jag har lyckats att glömma den de senaste gångerna jag har jobbat. Men nu så ska jag ha den på mej. Kortet till den togs förra våren har jag för mej det var. Å herregud! Någon såg visst ut som en boll i ansiktet innan. Haha! Ska ta ett kort på den å lägga upp den här sen så ni får se. Så ja, det händer visst grejer på mer än bara vågen :)

Ha nu en trevlig lördag, vad ni än tar er för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]