Mätt å go..

Varför alltid denna trötthet när man ätit ? Iband är det bättre att låta bli å äta :) Gubben jobbar eftermiddag denna veckan. Tycker det är liite tråkigt att vara själv på kvällarna efter att barnen lagt sig. Känns så tomt att lägga sig ensam. Det enda som kanske är lite positivt är att jag kn välja själv vad jag vill se på tv :) Ikväll är det ju det okända. Någon annan som tittar på det ? Jag tycker det är väldigt spännande! Nu ska jag mysa lite med barnen i soffan. Sen när de somnat så ska jag hoppa upp på crosstrainern i 45 min tänkte jag. Någon längre promenad har det inte blivit idag. Jag och barnen gick för att posta ett brev innan bara. Tror det kan vara någon km fram å tillbaka kanske. Vi fick iaf lite frisk luft :) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]