Inte som panerat..

Nä, igår ändrades kvälls planerna. Istället för en lugn och skön hemma kväll med näsan i böckerna så hamnade jag på fest.

Hade väldigt kul :) Men sen kommer ju dagen efter. Å den är inte alls lika kul! Jag behöver inte dricka mycket för att bli dålig dagen efter. En del tycks kunna dricka hur mycket som helst men ändå må kanon dagen efter. Jag tillhör inte en av dem!

Min kära sambo var iväg hela förmiddagen och fiskade med. Så det var bara att ta sig upp när barnen vaknade. Vilken tur att de vill se på barnprogram på morgonen :) Vid frukosten så fick jag som vanligt en dumping. Kan säga att det var mindre kul med tanke på hur jag mådde redan innan. Usch!

Dagen har inte gått i några högre hastigheter. Vi var ute i trädgården ett par timmar å njöt av solen. Barnen gillar snön, men nu när sandlådan kommit fram igen så är de överlyckliga :)

Brödet står i ugnen, middagen står och puttrar på spisen så snart är det dags för middag.

Sen ska jag försöka mej på att göra den där inlämningen som ska in i morgon. Varför är jag så dum och sparar det tills dagen innan ?? Huvudet och jag är inte riktigt kompisar idag heller. Men men, själv göra, själv ha!

Ha en trevlig söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]