Ingen bra start..

Vilken jobbig natt det har varit. Jag har haft så ont i kroppen och mått almänt pyton.

Efter mycket velande på morgonen så bestämde jag mej till slut för att åka till skolan iaf.
Under natten så hade det kommit väldigt mycket snö här. 1,5-2 dm var det någon som sa. Så ute på vår gata låg det en hel del eftersomplogbilen inte hunnit dit än.

Jag backade ut som vanlig från uppfarten men där blev jag stående. Bilen fastnade i snön. Det bara slirade. Kan säga att man blir väldigt stressad då, för vi bor på samma gata som dagiset ligger på, å min bil stod tvärs över vägen och blockerade. Men som tur var så kom det ingen precis då.

Jag sprang in å väckte Jörgen som fick komma ut och hjälpa mej. Jag puttade på å han gasade, tillslut fick vi loss bilen. Men gissa vad som händer när man står bakom en bil när det bara slirar ?? Jag blev full av snö! Det skvätte upp över hela mej. Vilken syn det måste ha varit.

Kände en stund där att jag borde ha stannat i sängen.
Vid lunchen idag så skickade min lärare hem mig. Jag hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan gå då. För tillfället ser det inte ljust ut, för det verkar bara bli värre nu. Sablans förkyldningar! Vad ska de vara bra för ??

Ska ta mej en dusch å sedan bädda ner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]