För trött..

Det är en intensiv men rolig vecka i skolan. Vi läser barteknik så det är ett antal drinkar som ska läras in. På fredag redan hålls både praktik och teoretiskt prov. Å på kvällen så håller vi i en after work. Det ska bli super kul, men det är som sagt fullt i huvudet nu. Men kul och gått är det att prova alla drinkar i skolan :)

Jag känner mej fortfarande nöjd med nya frissan. :) Det känns som att jag trivs bra i den. Dock så gör dej sej inte själv, så det är inte lika smidigt på morgonen. Men, det är det värt :) Det kommer garanterat att kännas väldigt konstigt nu när jag ska duscha. Inte så mycket hår kvar att tvätta!

Jag köpte mej ett par nya byxor idag. Man har ju inte så mycket att välja på hemma i garderoben om man säger så. Hittade mej ett par jeans.

Ställde mej på crosstrainern nu å tänkte köra mitt vanliga pass på den. Men fem min var vad det blev med det. Jag är såååå trött. Trodde benen skulle ge vika. Så jag gav mej själv tillåtelse denna gången att kliva av igen. Ska göra mina situps iaf, sen blir det duschen.

Efter det ska jag bäda upp ögonen, för jag måste verkligen plugga!


Kommentarer
Postat av: lisa

åh, drinkar! va gott! hur är det med alkohol, har du druckit det än efter operationen? hur lång tid bör man vänta med det? jag kommer nog vänta i alla fall ett halvår. kraaaaam!

2012-02-23 @ 12:41:08
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]