Bättre resultat..

Provade samma kvällsmål som igår. Lite filmjölk och ett knäckebröd. Men ikväll åt jag på ännu längre tid, å nu tycks det gå bra. Det känns väldigt skönt :)

Mina situps gick bra innan. Fast de sista var tunga som bara den. Ville ge upp, men gjorde det inte. :) Har bestämt mej för att köpa ett par hantlar. Har ett par nu, men bara på ett kilo. Vill ha lite tyngre så jag kan träna armarna hemma. Får se om jag lyckas hitta några av lite billigare modell någonstans.

Nu är det dags för sängen. Imorgon bitti är det dags för ett besök hos tandläkaren. Roligare än så kan man ju ha!

Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Äta regelbudet och mer åt det proteinrikahållet har jag hört ska hjälpa. Men jag kan själv känna av det rätt ofta. Går det inte över tycker jag att du ska prata med din läkare. De har säkert tips på vad du kan göra :-)

Duktig du är som gör situps!!

Kramar

2012-02-28 @ 22:26:58
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]