22 grader

Vilken härlig sol det var igår! Vi var ute och byggde snögubbe med barnen igår. Helt perfekt kramsnö var det. Vi har en plats i trädgården där det blir vindstilla och solen lyser rätt på. Där satte jag mej och njöt. 22 grader varmt visade termometern som sitter på väggen där :) Härligt härligt!

Jag har nu börjat att fälla ännu mer hår. Känner mej väldigt deprimerad över det. Jag vet att det "bara" är hår och att det säkert kommer väx ut igen. Men just nu är jag inte bekväm alls med tanken på det. Sambon var på hälsokost igår och köpte silica till mig. Jag hoppas att det kommer hjälpa. Jag önskar bara att jag började med dem mycket tidigare.

Nästa vecka har jag en tid hos frissa för att slinga och klippa håret. Men vet knappt om jag vågar slinga håret. Är livrädd att håret följer med när hettan ska dras bort. Så, jag får nog nöja mej med klippning.

Känner mej allmänt nere just nu faktiskt. Vet inte om det kanske kan vara det här som påverkar det.

Nu ska jag hoppa upp på crosstrainern en stund iaf. Jag kanske inte borde göra det med tanke på förkyldningen som härjar i kroppen. Men vem vet hur länge den kan tänkas sitta i ?? Nä, jag vill träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]