Vinterfint...

Nu har snön lagt sig så fint ute. Det är så mycket ljusare och finare ute. Älskar verkligen snön. Men, jag ser inte fram emot att köra bil. Å idag behöver den skottas fram.
 
Tyvärr så fick jag inte jobbet, det stod mellan mej och en annan tjej och det var hon som fick det. Men faktiskt så känner jag mej inte jätte ledsen över det. Hade dock sett fram emot ett schema att gå på och att inte behöva känna någon oro över ekonomin. Men, som det ser ut nu så behöver jag inte oroa mej för att inte få ihop tillräckligt med timmar i månaden. Det finns mycket timmar att hämta.
 
Häromdagen så bakade jag och barnen lussekatter och pepparkakor och ljusstakarna lyser fint i fönsterna å nu ligger snön fint ute. Så lite julstämning börjar att träda fram.
 
Fredag är den enda lediga dagen för mej denna veckan, så då ska vi ut och åka pulka med barnen. Det ser de fram emot och jag med :) Å känsan av att nu kunna orka springa upp flera gånger i backen är underbar. Det känns inte längre som något träningspass som jag egentligen inte orkar med, utan det kommer vara ett rent nöje :)
 
Nu ska det ätas lite frukost och mysas med faniljen innan det är dags att göra sej klar för jobbet.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]