Sprattelgubbe...

Ja jag säger då det.
 
Kordination, vart kan man köpa det ? För jag skulle behöva en del..
 
Bodystep tror jag är väldigt roligt när man kan stegen och när man kan hänga med fullt ut i tempot. Visst var det kul nu med, men man känner sej nästan lite fånig när man får stå och titta ganska så mycket på hur de andra gör och för att försöka hitta takten och stegen. Men svettigt var det :) Trodde inte jag skulle ha kondition till det här, men det hade jag :) Benen blev nock väldigt möra i slutet.
 
Man får lägga folkus på vad man ska göra med benen nu i början och bli mer säker på det. För när jag försökte lägga till armrörelsena så gick det åt skogen å jag förvandlades till en sprattelgubbe som hade noll koll på både benen eller armarna :)
 
Jag kommer absolut att gå igen och ge det mer en ärlig chans. Vill ju lära mej!
Detta är vad de här passen ger. Visst låter det bra ? :)
 

 • Förbrukar massvis med kalorier.

• Förbättrar din koordination.

• Gör dig starkare i rygg och mage.

• Förbättrar hållfastheten i ditt skelett.

• Förbättrar din hjärt- och lungkapacitet.

• Förbättrar din allmänna hälsa och välmående.

Känner mej helt slut i kroppen nu, skön känsa det dära. Så funderar på att lägga mej. Har en bra men fullspäckad dag framför mej imorgon!

 

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]