Nya slingor..

Idag blev det ett besök hos frissan. Var verkligen i behov av det. Min utväxt var inte vacker. Sen fanns det ingen stadga kvar i håret och luggen var för lång.
 
 Men nu är det åtgärdat. Som det brukar vara i början så känns det väldigt ljust nu, men om ett par veckor så det det bättre ut. Eller det är helt enkelt ögonen som ska vänja sig vid det. Sen har jag gjort det ytterligare lite kortare i nacken nu. Så nu kan jag spreta till det om jag vill :)
 
Här kommer lite bilder på det..
Inte mycket kvar i nacken :)
Som sagt, det ser väldigt ljust ut nu och hon fick till MYCKET volym i håret. :)
Hihi, lite skilnad är det. Är såå glad att ja har vågat klippa av mej mitt långa hår :)
Visst, ibland saknar man det, för det är ju smidigt med långt hår och bara kunna slänga upp det i en toffs.
Men det här är så mycket roligare :)
 
Ikväll hade jag ett bodypump pass inbokat, men jag ändrade den tiden tills på söndag istället. Känner att jag ville vara hemma med min lilla familj ikväll. :)
 
Nu ska vi mysa lite och vänta på julkalendern. Gillar den i år :)
Sen blir det sängen tidigt ikväll, jobb 7-16.30 imorgon sen iväg på lucia firande på dagis.
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra DU.Alldrig mer diadem o hästsvans.Isabella liknar dej ännu mer nu. Snygg tröja Kram Farmor

Svar: Hehe, nej nu är det slut på allt vad diadem och hästsvans heter :-) tack så mycket. Kram
Angelica

2012-12-13 @ 06:43:54
Postat av: Marita

Fin nacke, frisyren alltså. Det är min favvis. Ska ha det så inom ett år, nu är jag extremt kortklippt. Får vara så över en ev hårtappninsperiod som kanske dyker upp under våren.

Svar: Tack så mycket :) Ja, numera älskar jag med det korta håret.Håller tummarna för dej att du inte kommer att tappa så mycket. Men det är ju absolut en fördel att redan vara kortklippt då :)
Angelica

2012-12-14 @ 08:01:13
URL: http://Storblirlagom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]