Lite mycket..

Tiden springer som vanligt iväg. Detta är en intensiv vecka med jobb. Ibland kan det bli lite för mycket av det goda.. Men, det är bara tre arbetsdagar kvar, sen är jag ledig i tre dagar. Det ser jag fram emot.
 
Jag fick ju inte det där jobbet, Men i förgår så ringde de upp mej och frågade om jag kunde tänka mej att jobba idag (fredag). De ska ha ett stort julbord och begöver ha in mer personal. Kul att de tänkte på mej. Men, det var den enda dagen jag hade ledigt denna veckan, så jag tänkte säga nej. Men när han berättade vad jag skulle ha i timlön så kunde jag inte säga nej. Mer än dubbel upp mot vad jag annars har, Så, nu ska jag snar bege mig iväg. Det blir ett arbetspass på ungefär 12 timmar, så imorgon lär jag var trött som fasen på jobbet. Har jag tur så kanske jag får iaf 3 timmars sömn inatt. Så, håll tummarna för att det går bra idag. Vet inte alls vad jag har att vänta mej eller vad mina uppgifter kommer att vara under dagen/kvällen.
 
Jag har fortfarande inte hunnit med någon träning. Tre veckor är det nu! Gillar det inte, men nu verkar mitt schema lugna ner sig lite så jag kommer kunna/vilja åka iväg. :)
 
Den rikigt vinterkylan har kommit nu. -16 grader var det idag när jag gick upp. Solen skiner och snön ligger fint. Gillar sådana dagar!
 
Nähe, ska hälla i mig en kopp kaffe till, sen är det dags att åka.
 
Hoppas att ni får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]