Härlig reaktion!

Idag skulle jag jobba tillsammans med en annan vikarie på en avdelning. Vi har inte träffats på säkert ett år.
Hon visste att det var jag som skulle komma.
Å när vi väl då möttes så sa hon
"Hej, jag heter ***, å vi har nog inte träffats för".
 
Hihi!
Fick säga att det har vi visst och att vi jobbat tillsammans innan.
Reaktionen var härlig! Hon blev så lång i ansiktet :)
 
Så, det finns visst dem som inte känner igen mej :)
Det är väl kanske på gott och ont det där. Inte för att jag upplevt något ont!
 
Nu är jag hemma igen och ska snart krypa i säng. En arbetsdag kvar, sen är jag ledig i fyra dagar tillsammans med min älskade familj!
 
Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]