årets sista

Då är det strax dax att åka tillbaka till jobbet. Årets sista arbetspass, känns rätt skönt :-)

Det regnar på ganska så bra just nu. Tycker det känns ganska så tråkigt med regn och plus grader ute i december. Men men, vädret är inget vi kan styra över. Än så ligger det ju fortarande en del snö kvar ute. Hoppas det förblir så.

idag åkte visst granen ut med. tycker det är mysigt att ha den, men eftersom vi åker iväg i några dagar nu och granen inte blir vattnad så lär det väl mer eller mindre bara vara en stam och en hög barr kvar.
Så, nu är julen slut.

Ha en skön eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]