Äntligen...

Ja nu äntligen är juldagarna över! Jag tycker visserligen om julen, men jag är så trött på julmaten nu :)
 
Julafton firades här hemma tillsammans med jörgens familj. Vi hade det trevligt och barnen sken upp när tomten kom med klapparna.
 
På juldagen kom min pappa och hans familj hit. Vi hade det jätte trevlig och mysigt tillsammans. Å de stannade över natten, vilket gjorde mej väldigt glad :)
 
Idag tog jag och en vän oss en sväng in till stan för att kolla in rean. Hittade lite, men som vanligt inte bland rea varorna.
 När jag kom hem så rensade jag ur garderoben igen. Allt ska skänkas bort imorgon. Det blev faktiskt en hel del. Känns ganska så konstigt att göra mej av med kläder i den storleken för att det är för stort. St M/38/40
är för stort. Helt galet ju :) Eller vissa tröjor passar i M, men det mesta fick hivas.
 
Känner mej väldigt trött nu, så kvällen ska spenderas i soffan tillsammans med gubben min. Barnen har precis lagt sig.
 
Imorgon ska vi in till stan en sväng igen. Ska köpa en ny bilstol till flickan min.
 
Hoppas ni alla har haft en skön jul tillsammans med nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]