Vågen!

Hej där. Jag är visst inte så flitig här inne, dagarna bara flyger förbi.
 
Att ställa sig på vågen igår var INTE kul. Men, jag tänker inte ta det allt för hårt. Jag har ju faktiskt inte varit fast på någon platå innan och jag har inte heller haft något direkt plus på vågen. Men nu var det dags.
 
Vågen visade på hela + 1,2 kilo. Kändes verkligen inte kul. Lika mycket som jag hade gått ner förra veckan.
Kanske borde jag inte väga mej en gång i veckan längre ? Kan ju ta varannan vecka iaf..
 
Så, med dessa pluss så är min totala viktnedgång nu 42,8 kilo.
Jag väger nu då 62,2 kilo oc är 4,3 kilo ifrån målet!
 
Nu har jag precis avslutat 30 min på crosstrainern här hemma. Imorgon är jag inbokad på ett spinningpass och på torsdag är det bodypump som gäller. Så, nu ska fettet bort!! Långt, långt bort!!
 
Nu är det dags att ligga på soffan och vila min onda rygg. Om jag nu kan ligga ner vill säga...

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Du är ju nästan där. Du är så nära målvikt så det är inte klokt och du är faktiskt helt grym. Om du nu gått upp lika mycket från en vecka till en annan som du gick ned. Det kan ju vara vätska som du samlat på dig eller att tanten ska komma på besök

Svar: Tack så jätte mycket! Ja absolut kan det ha med det att göra. Å sen hur man har skött magen å så :-) ogillar den där sablans tanten, men tyvärr är hon nog på ingång.
Angelica

2012-09-03 @ 12:26:23
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]