Så typiskt..

Marknaden igår var jätte mysig. Hittade en sak som jag varit på jakt efter länge. Imorgon ska jag visa vad det är :)
 
Jag skulle jobba nu inatt med. Men så blir det tyvärr inte. Magen har varit orolig på mej under förmiddagen när jag låg och sov. Sen på eftermiddagen fick jag kramp i den och fick springa på toa flera gånger. Det sved å levde som fasen i magen. Så, jag ringe och sjukanmälde mej. Visste ju inte vad det var för något. Nu ikväll så känns det dock mycket bättre, magen är lite öm och det svider lite i den. Men jag har kunnat äta lite iaf. Undra vad det var? Så just nu känns det väldigt retfullt att jag ska stanna hemma. Men men, det är väl bättre att vara på den säkra sidan.
 
Nu ska jag kolla runt lite på ellos å se om jag kan fynda lite höstkläder. Brukar iaf hitta en del till barnen.
 
Sen ska jag lägga mej på soffan, å där lär jag somna tidigt.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var rädd om dej.... Älskar dej <3

Svar: Ja då, det är jag :) Älskar dig med!
Angelica

2012-08-04 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]