Nyklippt!

Igår var det äntligen dags att besöka  frissan, har varit i behov av det ett par månader. Men nu är det gjort och eftersom håret redan var mycket kortare än vad jag brukar ha så tänkte jag "varför inte klippa av lite till". Så, så fick det bli! La även in ljusare slingor än vanligt med för att få fram rätta effekten på frisyren som jag valde ut.
 
Känner mej väldigt nöjd, men nu gäller det att vänja sig vid det korta. Blev faktiskt liite ledsen när jag vaknade imorse å såg håret. Jag ångrar mej INTE men som sagt, det är såå annorlunda än vad jag är van vid.
 Nu ska jag bara försöka att bemästra håret med så jag lyckas få det på plats :)
 
Ja, ljusare är det :)
 
Nu ska jag strax åka iväg å jobba 09.15-18,00
När jag kommit hem så ska jag slänga i mig något att äta å sen ska jag vidare på ett Bodupump pass.Har inte gjort det på flera år så det ska bli rikigt kul. Tror jag iaf, innan tyckte jag att det var skitkul :) Tycker det är ett bra sett att träna på för man går verkligen igenom alla muskler till bra musik :) Så imorgon kommer jag garanterat att ha träningsvärk! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Vad snyggt! Jag skulle behöva klippa mig med.

Svar: Tack så mycket :) Då får du boka dej en tid :) Våga prova något nytt med! :)
Angelica

2012-08-25 @ 21:44:58
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Idah

Så otroligt fin du är! :)

Svar: Tack så mycket gumman :)
Angelica

2012-08-28 @ 21:52:07
URL: http://mylifeasidah.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]