lite stel

Hoppsan.. Tränade jag igår eller ? Jepp, å det känns i rumpan/låren. Härligt! Precis så det ska vara!
 
Idag blir det bara lungt här hemma. Eller vi har en rörmockare hemma, men det är ju inte så ansrängande för min del :) Så, en slappedag skulle jag vilja kalla det. En välbehövd sådan med.
 
Inatt är det jobb som gäller, så senare i eftermiddag ska jag lägga mej för att sova lite, å just nu känns det inte som om att det skulle bli något problem. Det är de två sista nätterna nu. Det som ska bli skönt med det är att det börjar bli lite jobbigt att blanda natt och dag så som jag gjort nu. Som nu, jobbat två nätter, går av på torsdag morgon och sen jobba dag på fredag. Det är svårt att ställa om sig så snabbt. MEN, jag har varlt det själv och det handlar ju bara om en kortare period, så det är bara att bita ihop :)
 
Ska ta mej en tur på crosstrainern sen med, eller om jag skulle ut och jogga ? Hmm, får fundera på vilket det blir. Å så ska jag leka lite med bollen med. Träning ska det bli iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]