Inte mycket nytta..

Nä, det känns som om jag inte gjot mycket nytta nu ett par dagar. Men, det är väl så det blir när man ska ställa om dygnet fram och tillbaka :)
 
idag har jag iaf lyckats baka fyra limpor bröd. Det tog ju slut i frysen.
Hembakat bröd är såå mycket godare än köpt. Å det lönar sig att baka sitt bröd själv med. För det är minsann inte billigt att köpa.
 
Ingen träning, varken igår eller idag. Är aldeles för trött för det. Men imorgon ska jag försöka komma ut en runda efter jobbet, eller åtminstonde hoppa på på crossen.
 
Nu ska jag mysa vidare med mina små guldklimpar innan det är dags för dem att sova.
Sen misstänker jag att jag somnar på soffan, eller så snurrar jag runt bara.
Kanske skulle man sätta på någon film, för på tvn lär det inte finnas så mycket.
 
Gubben min jobbar eftermiddag, så får ha en egen filmkväll  isf. Men, vad gör det. Jag får ju välja själv isf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]