Här är jag!

Ooops, har visst varit lite rånvarande. Dagarna springer iväg ju. Kan tro att någon kortar ner på dygnen.
 
Igår åkte vi iväg för att bada. Men så mycket bad blev det inte, eller barnen åtminstånde barnen badade. Jag och gubben doppade oss bara å sen snabbt upp för att värma oss igen. För någon värmebölja var det minsann inte! Men det var mysigt att komma iväg tillsammans iaf :)
 
Idag har jag målat färdigt fönstret i tvättstugan. FEM strykningar tog det. Huua. Men nu är det klart iaf. Meen, jag ville inte sluta där, så jag gav mej på ett fönster till. Så vet att jag har lite jobb framför mej. Men ack så fint det blir :)
 
Idag har vi haft trevligt besök av Sandra och hennes lilla flicka Tindra. Mycket trevligt. det hinner ju tyvärr gå för långt mellan gångerna. Så, vi ska försöka skärpa till oss nu :)
 
Har lite funderingar om maten jag äter nu. Eller hur jag äter ska jag väl säga. Har befunnit mej i någon konstig period nu. Jag hoppas att det går över snart, eller just nu känns det som om det är på bättringsvägen iaf. Jag hetsäter ? Märligt, eller hur? Förstår det inte. Mår dåligt efter nästan var måltid å ändå kan jag inte låta bli. Fattar inte vad det är som händer. Ska klura lite mer på det och skriva av mej här i ett annat inlägg.
 
skrev ju att jag skulle lägga upp lite bilder från ölandsdjurpark. Så här kommer dem..
 
Isabella var sur för att hon inte fick sitta längst fram. Hehe, gullunge :)
 
Har en bild från -09, då jag står på samma ställe, ska försöka rota fram den :)
Jag, min bror Robin, min syster Sandra och min pappa. Här ska det åkas virvelvinden :)
Syster Sandra, dotter Isabella, bror Robin, son Jonathan, bror Rickie å jag :)
Pappa tyckte absolut att jag skulle lägga mej på hans cadillac. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]