Body combat

Idag har jag varit på mitt första men absolut INTE mitt sista Body combat pass. Fasiken vad roligt det var! Vilket tempo, svetten flödade :) Kan absolut rekomendera detta.
 
Jag har noll kordinationsförmåga, finns det att köpa ? Så, hade lite problem att få in alla rörelserna. Men med lite träning så ska det nog gå :)
 
Om du är nyfiken på att se, så är här en låt där de tränar benen och här är en då de tränar armar. Eller ja, hela kroppen tränar ju samtidigt. Det är lite roligt att samma pass körs värdlen över, så det är precis dessa övningar vi gjorde (jag försökte) idag. :)
 
Tack ännu en gång Sandra!!!
Det ska inte dröja länge innan jag bokar in ett nytt pass.
 
Faan vad glad jag blev över att jag klarade av det, rent konditionsmessigt. En timme i mer eller mindre non stop. Underbart! Hade någon sagt det för ett år sedan så hade jag antagligen inte trott på denne.
 Känner mej så glad och nöjd med mej själv. Jag fulkomligt älskar mitt "nya" liv! Träning är så mycket lättare och roligare nu!
 
Så, ut och träna med er! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

God Morgon.Du är jätteduktig.Tittade på filmerna.Det fodras kondis att klara av det.Vad du har förändrats,du ville aldrig röra dej när du var liten.Alltid ont någonstans o trött.Du visar ju verkligen att man kan förändras om man bara vill.Mer man rör på sej,piggare blir man o behöver inte sova så mycket.Fortsätt så,Ta Jörgen med på ett pass.Kram Farmor

Svar: God morgon! Tack så mycket. Ja, lite kondis krävdes det minsann. Å inte trodde jag att jag hade mycket av det :) Hehe, Jörgen ville inte, han sa att han inte skulle klara av det, eftersom att han inte tränat på så länge :) Kram!
Angelica

2012-08-07 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]