Valborg..

Våren är här!!! Precis lagom tills Maj månad ska "firas in". För det är väl det vi gör på valborg ?

Här firar vi inte. Nä, kolla på brasa kan jag göra var kväll hemma. Visserligen kan det vara trevligt om rätt sällskap ges. Men, jag tyckte det var lite väl sent här. Klockan nio på kvällen. Då är mina barn trötta, å jag med.

Dagen har innefattat jobb. Sen hem å spendera eftermiddagen i solen. Har sparkat boll med barnen en del. Det som är så roligt med det nu är att JAG ORKAR!!! Jag blir inte helt slut längre när jag springer med dem. Gisses vilken friheltskänsla det är :)

Grillen tändes idag med, å så klart en kall god öl till det :) Så, det var mitt sätt att fira in våren det :) Hur gör ni?

På kvällen så tog vi oss en härlig promenad längst kanalen med barnen. Å nu börjar det blir grönare å grönare, det är såå fint! Innan vi gick hem så stannade vi till så barnen fick leka en liten stund med ett par kompisar.

Nu ska vi se om det finns något vettigt att se på tv. Men, som vanligt så lär det inte göra det.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Här firar vi inte heller in våren med att titta på någon brasa. Detta år blev det inget särskilt alls. Har 3 barn som är rejält förkylda varav 1 av dem har feber och en annan precis blivit feberfri....så vi tog det lugnt.

2012-04-30 @ 22:04:40
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Usch, så tråkigt med sjuka barn. Hoppas dem blir friska snart igen så ni kan njuta av det härliga vädret!

2012-05-01 @ 20:43:35
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]