Så jäkla nöjd..

Idag så måste jag faktiskt klappa mej själv på axeln.
 Sutade jobbet/praktiken klockan sex. Kände att jag var hur trött som helst, men visste att ikväll så måste jag träna. Så, jag bestämde mej för att ta en runda i skogen istället för crosstrainern. Lite frisk luft skadar ju inte :)

Bytade bara om när jag kom hem, sen begav jg mej ut.

Jag har som mål att kunna jogga hela denna rundan innan sommaren är slut. Den träningen började idag. Rundan är ca 5 km lång å jag joggade en stor del av den. Det känns så jäkla bra!!! När kunde jag göra det sist lixom ?? Innan har jag kunnat jogga typ 10-20 meter, å då har det gjort ont i fotlederna och i mina knän. Men idag kändes det ingenting!! Jag näst intill grät där ute i skogen för mej själv. Vilken känsla, vilken befrielse. Min kropp håller mej inte längre fången. Det är JAG som bestämmer nu!!!! Wihoo... Jag är så glad!! Vissa kanske tycker det låter fjantigt, men ärlig talat så skiter jag i det!! För att för MEJ så är det här stort!

Jag håller faktiskt på riktigt på att få tillbaka kontrollen över mitt liv! Det börjar att gå in i huvudet nu!

Är så glad just nu att jag även tänker skita i att det var en som sa att jag ser väldigt stor ut. Fick höra det innan idag, å det sänkte ner självförtroendet en hel del. Men som sagt, nu skiter jag i det!!

WIHOOOOOOO!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vad var det för pucko som sa att du ser stor ut?

Strunta i det, det är inte sant.



Du är allt annat än stor.

Dessutom har du en helt fantastisk personlighet, så om du nu hade varit stor så hade det inte spelat någon roll för du har alltid varit en helt underbar människa.

2012-04-17 @ 20:57:56
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack älskade Daniela!

Dina ord värmde jätte mycket. Blir aldeles rörd ju :)

2012-04-17 @ 21:02:26
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Älskade Angelica!Sätt dej över sådana människor,dom har dåligt självförtroende o är avundsjuka på dej.Du har förändrat dej så mycke,äntligen lite tusen jäklar Alldeles för många har satt sej på dej innnan,kanske bäst att jag håller mej undan nu.Livet kommer till dej nu,sätt dej över dumma människor,dom har inte bättre förstånd.Du har verkligen gjort dej förtjänt av beröm.Jobba på!!

KRAM Farmor

2012-04-18 @ 06:52:39
Postat av: Jessica

Äh, skaka av dig och tänk att den personen nog mår sämst själv! Men idiotiskt att säga något sånt! Jag tycker ju du ser ut som en liten söt trollunge på bilderna :) med betoning på LITEN och nätt!



Och HEJA dig som var ute o sprang! Visst är det ljuvligt när man bara känner att kroppen vill och orkar :)



Kram!!

2012-04-18 @ 14:49:55
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Vad då stor, det var det dummaste jag hört, (läst). Den personen som sa så måste vara blind....mest troligt avundssjuk. Håller med Jessica...du ser ut som en liten söt trollunge numera. :))

Du är fin och det har du alltid varit i mina ögon. Ännu finare nu, när du också själv trivs med ditt JAG.

Kram på dig och skaka av dig skiten från folk som inte kan låta bli att säga elaka saker.

2012-04-18 @ 19:40:52
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Tack ska ni ha :)



Jag har skakat av mej det nu. :) Personen som sa det menade inget illa, men det kändes inte alls kul att höra det. Tror bara inte att hon tänkte på vad hon sa.



2012-04-19 @ 20:12:09
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]