Liten sammanfattning..

I fredags packade jag in mej själv och barnen i bilen för att åka ner till Laholm. Gubben skulle till uppsala, så han följde inte med.

I Laholm så hälsade vi på min moster och hennes familj. Det var jätte roligt och mysigt att träffa dem. Nästan två år hade gått sedan senast. Aldelsed för lång tid!

Tanken var att vi skulle köra till Halmstad på kvällen, men det blev ändrade planer, så istället åkte vi ner till östraljungby och sov hos min pappa. Det var roligt att få lite mer tid med honom och mina syskon där. Tyvärr var det en av systrarna som jag inte träffade denna gången.

På lördag förmiddag så åkte vi til halmstad å hem till min mammas kusin. Hon opererade sig  maj förra året. Förändringen var total :) Hon mår med bra å allt har gått bra.

På eftermiddagen plockade jag upp mina systrar så åkte vi till mamma och spenderade kvällen/natten där. Det var med trevligt.

På söndag förmiddag åkte vi ner till ängelholm igen för att plocka upp min farmor å sedan åkte vi vidare till min pappa igen. Hela dagen spenderades med dem. Lika trevligt som vanligt :) Vi åkte till pappas häst med och red lite. Så himla roligt det var. Har saknat att ha häst. Önskar att jag kan börja på ridskola lite längre fram :) Kanske inte behöver det, men jag vill.

På kvällen körde vi hem igen. Det är så synd att en helg går så fort. Vill ju spendera mer tid med familjen där nere.

Nu har jag en gräslig träningsvärk efter ridturen :) Haha, märks att det var ett tag sedan man satt på hästryggen :)

Sedan måste jag säga att folks reaktioner efter att de inte sett mej nu på några månader var väldigt roligt :) Det är verkligen en bekräftelse på att det syns en viss skillnad på mig nu :)

Dags att återgå till middagen. Rotmosen ska mosas ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]