Lite träning!

Jag och barnen tog oss en promenad innan idag. Å när vi kom hem så ställde jag mej på crosstrainern i 30 min och efter det körde jag "plankan". Så, lite träning blev det, en mjukstart.

Hade behövt träna bra mycket mer, för nu har jag ätit godis så jag mår illa. Blää! Det är inte mycket, men tillräckligt för att jag ska må illa. Men, nu är det snart slut, å då blir det inget godis på lääänge :)

Ska gosa ner mej en stund i soffan nu.
Imorgon börjar den 6 veckor långa praktiken. Det ska bli kul, men känns samtigit lite nervöst att komma till ett nytt ställe. Så i tre veckor ska jag nu vara i ett storkök å sen ska jag vara tre veckor i serveringen på ett hotel. Ska bli lite spännande faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]