Kaffestund..

Dagen igår bara sprang iväg, så därav inget inlägg..

Nu är det morgon, banen är lämnade på dagis, gubben jobbar, brasan är tänd och kaffet är färdigt. Kan det bli bättre? :)

Jag har självstudier idag, så tänkte försöka bli klar med mina sista inlämningar idag. Men försts går det åt några koppar kaffe och lite frukost.

Hade tänkt att ta mej ut på en promenad med innan jag ska hämta barnen igen och möta upp gubben i stan. Solen skiner härligt. Men det är kallt. Minus 10 grader visar termometern. Men, det ändras snart.

Nu ska jag avnjuta lite gott kaffe innan det är dags att stoppa näsan i blocket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]