Härlig lördag!

Vilken kanon dag det har varit!

Jag började dagen med att baka två sorters brödbullar. En vanlig ljus fralla och en grövre med surdeg. Gottigt!!

Vi fick lite trevligt besök på eftermiddagen av trevliga vänner. Vi bjöd på bullarna och på en tobleroneparfait. Gjorde denna igår, å jisses så god den var :) Recept på den kommer inom kort.

Innan var vi å lämnade barnen hos svärföräldrarna, de ska sova där i natt för imorgon bitti (aldeles för tidigt) bär det av till gekås. Phuu, känner mej trött redan. Men, det ska bli kul :)

När vi lämnat barnen så tog jag och gubben oss en härlig promenad på ett jätte mysigt ställe här hemma. Det är så fint där, längtar tills alla träden har slagit ut för då är det helt underbart. Det var mysigt att vi kunde gå där tillsammans hand i hand med utan att behöva se efter barnen. :)

Vi svängde även förbi ett par andra vänner å pratade med dem en stund. Alltid lika trevligt, hade kunnat stanna hela kvällen.

Nu ska vi gosa ner oss i soffan å titta på lite tv innan det är dags för sängen. Klockan ringer vid halv fem imorgon bitti. Det är inte alls okej på en söndag... Men men :)



Kommentarer
Postat av: Katja

Härliga bilder på dig!!! Du ser ut att må så bra! :)

2012-04-22 @ 11:49:32
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]