En tur till stallet

Har provat att göra en citronglass. Eller den står i frysen och ska frysa nu. Smakade av glass smeten innan jag ställde in den, å den gillade jag inte specielt mycket. Så, hoppas den smakar mycket bättre när den är fryst. Annars är det bara att exprementera vidare tills resultatet blir det jag vill :) 
 Någon där ute som kanske har ett recept på en god citronglass ?

Fick frågan igår om jag ville följa med å rida idag. Det är i stallet där jag brukade rida innan. Hon har nu köpt en ny häst, ett varmblod. Å det är ju klart att jag vill följa med :)

Så har rotat fram mina gamla ridbyxor och hjälm. De ridbyxorna som jag brukade ha innan passade inte. liite för stora om man säger så. Men sen hade jag ett par som är oanvända med för dem har jag inte lyckats komma i innan. Men de passar nu :) Lite pösiga över benen bara. Men, det gör ju inget.

Det ska bli så roligt att rida ut :) Älskar verkligen det. Önskar att jag kunde rida regelbundet så man känner sej säker på hästryggen och själförtroendet bli lite bättre.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]