Ogilla

Har kommit fram till att jag inte tycker om helger. Vardagarna har funkat väldigt bra men så fort helgen kommer så kommer även hungern, suget och tristessen. Måste hålla mej sysselsatt hela tiden å det funkar ju inte rikigt.
Men, imorgon är ju sista dagen på mitt gamla liv. Känns skönt att det snart är över. Beundrar verkligen dem som klarar mer än tre veckor på pulver. Tror inte jag skulle fixa fler än dessa tre. Tycker det börjar bli riktigt påfrestande nu, eller så kan det ju ha att göra med att man är inne på de sista dagarna.

Har haft det känslomässigt jobbigt idag. Borde inte ha gått upp ur sängen misstänker jag.

Men, nu är det snart över. Och jag ser fram emot mitt nya liv, super mycket :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, håller såå med dig. Helgerna suger. Jag är riktigt anti-helg numera. Helt sjukt. Men det är vansinnigt trist...Idag är jag småsur och det känns som det är hundra år kvar!



Jag håller tummarna för dig nu!! ser fram emot en uppdatering...



Varm kram/Jessica

2011-10-23 @ 12:36:04
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Fru Viksten

Jag tycker med att helgerna är riktigt svåra! Det blir liksom nästan aldrig som man tänkt sig!



Jag hoppas att de sista dagarna går bra nu och att din operation fungerar felfritt!

Många kramar!

2011-10-23 @ 13:48:36
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Katja

Nu är det fasen dags du...! :) Jag läggs in redan idag, söndag.



Kikar in för att önska dig lycka till och skickar en kram!

2011-10-23 @ 15:00:29
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]