Nu känns det bättre..

Efter ett samtal med min kära farmor igår och ett samtal med min handledare på praktiken idag så känns allt lite lättare. Så tack ska ni ha!

Dagen har funkat hyffsat bra tycker jag. Även att kvällen har kommit nu så känner jag mej inte direkt hungrig. Är snarare illamående, men det kan ju ha med brist på sömn att göra. Hoppas på att kunna sova lite fler timmar inatt så att jag är pigg för den roliga helgen som kommer.

Helgen kommer att bli en utmaning och min karaktär kommer sättas på prov. För imorgon ska jag på en The Baseballs konsert, vilket innebär att vi ska ut och äta både innan och efter. Men, jag får bita mej i läppen och hålla mej till mina påsar. Men eftersom kvällen/natten blir lång så behöver jag nog ta en extra påse för att orka med det. Det borde ju inte vara så farligt, hoppas jag. Helldre det än att jag äter en portion mat iaf!

Nu ska jag som vanligt ta mej en kopp te för att få upp värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]