Kvällen innan!

Herregud! Nu är det dags. Jisses, kan inte beskriva alla tusen känslorna som rusar runt i kroppen just nu. Det är ett enda virrevarv känns det som.

Har ju väntat på denna dagen såå länge nu, och nu är den här! När jag fick veta att operationen var min någon gång i höst så kändes det som en hel evighet dit. Men nu är jag här! Oj oj.

Nu har jag druckit min sista pulver påse med. Det måste vara det bästa av allt! :) ALDRIG mer en påse i hela mitt liv :) Det känns ju bara för härligt!

Har tagit mig den ordinerade duschen kvällen innan med en extra tvättning av naveln :) Sängen har fått nytvättade lakan, väskan är packad, eller nästan färdig iaf. Det här med att packa är inte min starkaste sida. Brukar vara expert på att packa ner alldeles för mycket. Har ingen aning om hur mycket eller lite man ska ha med sig ?

Ska snart komma i säng och hoppas på att kunna sova en liten stund iaf. Klockan ringer tidigt imorgon.
Ska pussa och gosa med barnen extra mycket imorgon innan de ska lämnas på dagis!

Nehe, dags att stänga av.
Kommer med en uppdatering så fort som möjligt. Tidigast tisdag skulle jag tro!

Det pirrar verkligen i magen kan jag informera om :)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Oh vad spännande!

Det kommer gå toppen, och det bästa av allt är ju faktiskt bye bye pulverpåsar!!



Jag saknade ett par tofflor när jag opererades, ett litet tips om du inte packat ner det. Vi som opererades i kristianstad var uppe och knallade med jämna mellanrum efter operationen :-)



Jag ska tänka på dig!!

Kraaaam

2011-10-23 @ 22:22:26
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]